piątek, 6 kwietnia 2012

.

seeking "the self"
i did not recognise myself
subside calling

.

6 komentarzy:

  1. Le célèbre :

    " "Je" est un autre "

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. In Polish:

      Sławne:

      ""JA" to ktoś inny"

      A. Rimbaud

      ...

      Pozostaje nam poznawać się wciąż i wciąż od nowa...

      Usuń
  2. JA, najmniej zbadany wszechświat, pośród milionów innych nieodkrytych wszechświatów...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I najmniej przewidywalny wszechświat wokół nas :)

      Usuń
  3. A ja nie znam angielskiego na tyle, by zrozumieć.
    To po polsku: Spokojnych, wiosennie pięknych Świąt Wielkiej Nocy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Sprawdza się:)

      poszukując znaczenia "JA"
      nie rozpoznałam/łem siebie
      zanikające wołanie

      W j. polskim słowo 'self' trudne jest do ujęcia w jednym słowie...

      Usuń