sobota, 14 sierpnia 2010

.

.
w deszczu
boso
przez las
 czuję grunt
pod stopami

.

Tak zobaczyła mój obraz Anna Tadjuideen:

deszczowy poranek
wąską ścieżką
boso przez las
pod stopami mech
i mokra ziemia
.

                                                                                                                              (photo by public catalog Microsoft)

.
in the rain
barefoot
throught the forest
underfood
I feel the ground
.
                                                                                           
                                                                
P.S.
This is my first hai in English, when You see spelling mistake, correct Me :)
A.

2 komentarze:

  1. No, ja nie widzę, zatem się nie odzywam :) A, że na tance się nie znam, to tym bardziej ;)

    Pozdrawiam,

    Marek

    OdpowiedzUsuń
  2. Marku, wiem, tanka to nietypowa. Ale za to z duchem tanki :) Zastosowałam inwersję szyku, no i właściwie to miku. Czy ja już nie mam nic do powiedzenia w 31 sylabach? ;)

    Uff, dobrze chociaż, że bez błędów.

    Serdecznie pozdrawiam. Agnieszka

    OdpowiedzUsuń