wtorek, 21 września 2010

.
paź królowej
przefrunął blisko, nawet
nie zatrzymał się
 .

był blisko
i już odleciał...
paź królowej
.

                                                                                  (fot. Krzysztof Pierzgalski)


Wariacje na temat, częściowo z forum.haiku:


siadł na jej włosach
i wachluje skrzydłami...
paź królowej
                                               Adam (Aszu)
.

ranek w rozarium
wiatr przywołuje cicho
pazia królowej
                                         Haiku-San
.

zignorował mnie
paź królowej i przefrunął…
niewychowany
                                            Adam (Aszu)
.

był blisko
a tak daleko odleciał
- paź królowej!
                                                Jacek (jbackk)

.

kolejny wianek
nawet się nie zatrzymał
paź królowej
                                                           Magda Banaszkiewicz

6 komentarzy:

  1. A może jednak "zrobić z niej królową"?

    siadł na jej włosach
    i wchluje skrzydłami...
    paź królowej

    :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Adamie, jakie piękne:) Ach, żeby tak można było;) Bardzo mi się podoba!
    Umieszczę je później, jeśli pozwolisz na stronie. Oczywiście z Twoim autorstwem.

    Pozdrawiamm i dziękuję za komentarz - Agnieszka

    P.S.
    Nie mogę otworzyć Twoich stron. Szkoda... A.

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja kiedyś napisałam:

    ranek w rozarium
    wiatr przywołuje cicho
    pazia królowej

    Pani Haiku

    OdpowiedzUsuń
  4. Haiku-San - dziękuję za odwiedziny:)

    Zamieściłam Twoje haiku na stronie, bardzo spodobało mi się:) Te zapachy,mmm... choć paź królowej to akurat preferuje koper i kminek. Mało romantyczny motyl;)

    Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  5. A wiesz, że zrobił mi kiedyś to samo?!
    Chyba rozpoznał imitację korony, bo poza tym to było wszystko ok ;-)).

    kolejny wianek
    nawet się nie zatrzymał
    paź królowej


    Nowe sukienki też nic nie pomagały. Prawdopodobnie następnym razem doczeka się berła niecnota ;-)

    Aga, bardzo mi się podoba Twój pomysł z paziem.

    Magda :-))

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak jest!

    Na następnym festynie zaopatrzę się w zestaw Królewny - nie dość, że atrybuty władzy błyszczące, to w dodatku różowe detale:) Może skubaniec zrozumie aluzję;)

    Słonecznego dnia!

    OdpowiedzUsuń